fredag 1 juni 2012

Saga Maria Linnea..

Äntligen tittade hon ut.. =) Saga föddes den 10 Maj kl 06.03. Hon var 51 cm lång och 4010 gram "lätt" =) och vacker som en prinsessa.. Allt gick bra. Storebror är super stolt över sin lilla syster och visar henne gärna för andra men har varit en knutta extra trotsig,men det har vi förståelse för =). Han är lika föräskad i henne som vi är. Nu har jag varit 2 barnsmor i 3 veckor och inte förrän nu känner jag att det börjar ordna sig med allt. Jag är piggare, smärtfri och har läget under hyfsad kontroll iallafall =). Robert börjar jobba på måndag efter 5 veckor hemma. Åh, vad jag är tacksam för dom veckorna, det har varit underbart. Jag älskar er allihopa min kära familj.. 2 underbara barn och världens bästa sambo!


Kvällen innan hon föddes. VÄRLDENS största mage!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej
    Hittade hit via tävlingen.
    Är nyfiken på tapeten i matrummet, vad är det för märke?
    Mvh
    Moa

    SvaraRadera