måndag 13 februari 2012

Lite av varje...

Oj vad duktig jag är på att blogga ;) Jag tycker det är nått hela tiden men inget som är tillräckligt intressant att läsa om..
Nått nytt med oss då? Njaee.. gravid som sist =) Större åt alla möjliga håll. Vikten håller sig precis som med Elias men jag känner mig dubbelt så stor. Jag har haft himla mycke onda sammandragningar på sistone, vilket inte är så bra. Jag hoppas det lugnar ner sig. Jag ska till barnmorskan på fredag så då får jag prata med henne om det. Annars mår jag ganska bra ändå, lite ont, trött och klumpig men så är det att vara gravid ju.
Renoveringen går väl inte så bra.. inge kök blir det iallafall. Väggen är nere och vi ska väl försöka göra ett ryck till helgen då vi är barnfri hela helgen! Usch vad jobbigt det känns att Elias ska åka bort. Han ska åka till fjällen med farmor. Lite lätt ångest har jag faktiskt, saknar honom redan =(. Men det blir ju lite tid med "min stora" älskling iallafall =). Mmm.. =) snart ska jag lägga in lite kort ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar